Over Bureau Luider
  • Home
  • Over Bureau Luider
Duurzame match in Informatiemanagement, Digitalisering, ICT en Communicatie

De juiste persoon op het juiste moment op de juiste plek krijgen. Als Bureau Luider weten we dat dit mogelijk is. We matchen publiek-maatschappelijke organisaties met de juiste professionals in het vakgebied Informatiemanagement, Digitalisering, ICT en Communicatie. Daar werken we elke dag aan. Hoe? Door te investeren in een duurzame relatie, waardoor we precies weten wat je nodig hebt en wat je zoekt. Hiermee helpen we je optimaal in je zoektocht naar de juiste professional, functie of opdracht. Zo haal jij de juiste senior professional, manager of directielid aan boord. En zo begin jij als kandidaat aan de functie of opdracht die je op het lijf geschreven is.

We ontzorgen in het vacatureproces

We hebben jarenlange ervaring in de werving en selectie van professionals met vakkennis van Informatiemanagement, Digitalisering, ICT en Communicatie. Dat maakt dat we in ons uitgebreide netwerk snel de geschikte kandidaat voor jouw vacature of interim-opdracht vinden. Ook in een krappe arbeidsmarkt weten we de juiste mensen te enthousiasmeren voor publiek-maatschappelijke organisaties. We schieten daarbij niet met hagel, maar doorgronden vooraf zorgvuldig jouw wensen. Dat maakt dat we meteen kwalitatief goede kandidaten selecteren op competenties, drijfveren en persoonlijkheid. Dat scheelt jou tijd in het sollicitatietraject.

We adviseren en begeleiden je in het volledige proces: van het schrijven van een pakkend wervingsprofiel, tot vacaturestelling en het bijwonen van de sollicitatieronden en het eventuele assessment. In de fase van voorselectie werken we bij voorkeur bij je op kantoor, waar we ook graag kandidaten en dus jouw toekomstige senior professional, manager of directielid ontvangen en spreken. Kan dit niet? Geen probleem, we kunnen gebruik maken van 140 kantoren in Nederland, dus zijn altijd dichtbij.

We werven inclusief en creatief en koppelen de reacties van kandidaten over jouw organisatie terug. Dat geeft waardevolle inzichten voor jullie arbeidsmarktcommunicatie.

Bureau Luider weet wat de juiste stap in je loopbaan is

Zoek je een nieuwe uitdaging als professional in Informatiemanagement, Digitalisering, ICT en Communicatie op senior-niveau of management- en directieniveau in de publiek-maatschappelijke sector? Dan zit je goed bij Bureau Luider. We hebben een groot netwerk met mooie organisaties die we goed kennen. We weten vanuit meerdere verdiepingsgesprekken of jarenlange samenwerking met hen of jouw profiel goed aansluit bij hun wens. Dat betekent ook dat we je uitgebreid spreken over jouw kennis, ervaring, drijfveren en wensen. Zo leren we elkaar kennen, voor de korte, maar ook de lange termijn. Omdat we geloven in een duurzame relatie. We weten hoe belangrijk werk is en zorgen ervoor dat je een weloverwogen stap maakt in je loopbaan.

Tijdens de procedure voor een vacature of interim-opdracht houden we nauw en laagdrempelig contact met je. We houden je voortdurend op de hoogte en zijn open en transparant over het traject.

Zoek je contact met ons? Bel, mail of whatsapp; je hoort snel van ons. We zijn dichtbij; vanuit onze thuisplek in Amersfoort of een van de 140 kantoren in Nederland waar wij gebruik van kunnen maken. De fysieke én digitale deur staat altijd voor je open.

Contact

Databankweg 26, 3821 AL Amersfoort - Routebeschrijving

Neem contact op

Koningin Julianalaan 10, 2595 AA Den Haag
Grote Voort 293, 8041 BL Zwolle
Kennedyplein 200, 5611 ZT Eindhoven