Hoe onze opdrachtgevers en kandidaten ons ervaren? Dat lees je in een aantal ervaringen op deze pagina. 

Ook vermelden we hier graag een greep uit eerdere opdrachten voor beeld van onze expertise: 

  • IT-Manager voor CliniClowns
  • Interim IT-directeur voor Gilde Opleidingen
  • Programmamanager Digitaal Veilig Funderend Onderwijs in opdracht van het Ministerie van OCW
  • Interim-Manager Kwalificaties voor Nictiz
  • Manager ICT voor het Wereld Natuur Fonds
  • Manager IV-Office Uitkeren voor UWV
  • IT Portfoliomanager voor Portaal
  • Manager I&A voor Surplus
  • Manager IT-Operations voor SSC Ons
  • Programmamanager Digitalisering voor Techniek Nederland
  • CISO voor het NIPV. 

Reviews

Hoe ervaren opdrachtgevers en kandidaten ons?

Waar wij zoeken en niet vinden…. Lukt dit bureau Luider wel!

In de afgelopen periode hebben wij meermaals met bureau Luider samengewerkt om passende kandidaten te vinden op, voor ons, moeilijk in te vullen vacatures.
In de intake wordt naast het standaardverhaal van functie-inhoud en benodigde competenties ook goed gekeken naar de omgeving, het team en de cultuur binnen de organisatie om ook daar de aansluiting te vinden.
Tot nu toe heeft dit iedere keer geleid tot een zeer goede match van beide kanten op zowel inhoud als persoonlijkheid. Naast de resultaten is het ook gewoon heel fijn samenwerken met het team van bureau Luider met korte lijnen en goede afstemming. Ik beveel daarom bureau Luider ook ten zeerste aan.

Arnold van Hunnik, Directeur I&A (a.i.)

Bureau Luider heeft ons, werkorganisatie De BUCH, goed geholpen bij de werving van een teammanager informatiebeheer en een informatiemanager. Hanneke is in staat gebleken om passende kandidaten voor deze beide functies te interesseren. Het is in beide gevallen gekomen tot een succesvolle invulling. Wat opvalt, is dat Hanneke goed en snel analyseert wat er nodig is en direct aanvoelt naar welke type kandidaat we als organisatie op zoek zijn. Ondanks dat wij in beide gevallen snel hebben geschakeld, verliest zij de zorgvuldigheid niet uit het oog en toetst ook duidelijk vanuit de zijde van de kandidaat of het een duurzame match is.  

Reinout Schaatsbergen, Domeinmanager Bedrijfsvoering bij De BUCH, werkorganisatie voor de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo.

Een aanpak in verbinding

Graag beveel ik Bureau Luider aan. Onze ervaring met hen was niet alleen professioneel, maar ook uiterst plezierig. Joep en Hanneke hebben ons meerdere malen bijgestaan bij het vinden van de juiste kandidaten voor Koninklijke Kentalis. Hun kennis van onze branche en organisatie was indrukwekkend, en ze wisten altijd de perfecte match te vinden, zowel op inhoudelijk vlak als qua persoonlijkheid.

Wat ik vooral waardeer, is hun effectieve en efficiënte aanpak. De lijnen zijn kort, en ze stemmen goed af op onze behoeften. Telkens weer slaagden ze erin om binnen de gestelde tijdslijnen de juiste persoon voor de vacature te vinden. Niet alleen passen de voorgestelde kandidaten bij de functie, maar ze sluiten ook naadloos aan bij onze bedrijfscultuur.

Wij ervaren Bureau Luider als een persoonlijke en professionele partner in het vinden van talent. Ze leveren niet alleen resultaten, maar doen dat met een warme en betrokken aanpak.

Bas Schoones, CIO & Directeur ICT
Koninklijke Kentalis

Mijn ervaringen met Roy Zwiep en Bureau Luider zijn zeer goed. Roy heeft aandacht voor de vraag van de klant. Hij gaat op zoek naar de vraag achter de vraag. De aanpak om in een moeilijke arbeidsmarkt toch de juiste kandidaten te vinden is verfrissend. Afwijken van de gebaande paden om is hem niet vreemd. De communicatie is open, eerlijk en transparant, zowel naar de klant als naar de kandidaat. 

Remco Schilderinck, interim-manager I-Organisatie Servicegemeente Dordrecht

Bureau Luider heeft een duidelijke en mooie aanpak om samen tot invulling van een vacature te komen. Wij kregen hierdoor de beschikking over een aantal goed gematchte profielen en hebben in relatief korte tijd onze vacature van Servicemanager tot volle tevredenheid kunnen invullen met een passende kandidaat.

Marten de Boer, Manager Diensten bij Stichting Gerrit 

Vandaag is onze nieuwe Manager Datastandaarden gestart. We hebben met Roy & Bureau Luider een goed werving-en selectieproces doorlopen. Dit is niet de eerste keer dat we samenwerken en dat bevalt goed, ik beveel hem dan ook met alle vertrouwen aan bij andere organisaties. 
Roy reageert altijd heel snel, is duidelijk bij de aanvang over wat er haalbaar is qua zoekprofiel en komt vlot met een helder voorstel, dat is fijn. Hij verdiept zich met mijn collega's in de ins & outs van de rol, houdt goed contact gedurende het werving-en selectieproces en heeft ook in deze procedure een aantal goede kandidaten aan ons voorgesteld. Knap in de huidige krappe arbeidsmarkt en het was fijn voor ons om een weloverwogen keuze te kunnen maken uit diverse goede kandidaten. Met als eindresultaat de start vandaag, met alle vertrouwen van het MT.
Wat ik verder kenmerkend of opvallend vind? De samenwerking voelt heel persoonlijk. 

Ilona Azar de Vlieger, Adviseur P&O bij Aedes, Vereniging voor Woningcorporaties

Aan Tactus heeft men prima service en begeleiding geboden. Tactus was op zoek naar de nieuwe Manager Informatisering & Automatisering die de GGZ organisatie een stap verder zou kunnen brengen in de digitale ambities. Er zijn meerdere goede kandidaten aangedragen zodat het nog een lastige keuze werd: een luxe probleem waar we al sparrend en afwegend in ondersteund zijn. Blij met het resultaat!

Johan Hollebrandse, Manager Financiën & Bedrijfsvoering 

Als kandidaat is het super wanneer je wensen serieus worden gewogen. In deze markt is het belangrijk dat een match echt van twee kanten komt. Het matchen is geen kwestie van gewoonweg bij elkaar brengen. Bureau Luider biedt mij de plek om tot succesvolle samenwerking te komen. Ik hoop nog vaak met Bureau Luider samen te werken. 

Walter Kraan, interim-manager Informatiestandaarden bij Nictiz

Hanneke heeft vanuit oprechte interesse meegewerkt aan de volgende stap in mijn carrière. In haar aanpak heeft ze aandacht voor jou als mens, waardoor ik me vanaf het eerste gesprek met vertrouwen open kon stellen. Door haar ervaring met Kennisnet en het communicatievak, kreeg ik een uniek en eerlijk beeld van de organisatie. Ik ben blij dat Hanneke op mijn pad is gekomen en me met een organisatie heeft gematcht die me zowel past als uitdaagt. 

Martijn Schouwstra, Senior Communicatieadviseur bij Kennisnet

Mijn contact met Hanneke (Bureau Luider) heb ik vanaf het eerste moment als erg prettig ervaren. Als kandidaat wist ze me goed te vertellen hoe de functie van teamleider bij mijn inmiddels nieuwe werkgever er uit zou zien. Wat ik vooral waardeerde is de proactieve, zorgvuldige en persoonlijke communicatie. Vaak wordt alleen het 'mooie plaatje' geschetst maar Hanneke was ook eerlijk over de uitdagingen en hobbels die op mijn pad zouden komen. Dat maakte dat ik weloverwogen dit belangrijke besluit kon nemen. 
Inmiddels ben ik nu 'aan de andere kant van de tafel' met Bureau Luider in gesprek over de werving van nieuwe mensen voor mijn team. Ook daarin zorgen de constructieve gesprekken er voor dat we een gericht profiel hebben neergezet met inmiddels een succesvolle match. 

Sebastiaan Assink, Teamleider Technisch Applicatiebeheer en Datamanagement bij SSC-Ons in Zwolle

Fijne samenwerking in twee wervingsprocedures: vanaf de kennismaking hadden we een goed gevoel bij Joep, hij straalt vertrouwen uit en je merkt als organisatie dat hij het echt graag voor je wil doen, dat hij de organisatie en behoefte goed wil begrijpen en zijn werk graag en met oprecht enthousiasme en pretoogjes doet. Hij zou bij wijze van spreken zó onderdeel kunnen zijn van je eigen organisatie. Waar we qua proces veel toegevoegde waarde in ervaren hebben, is in het feit dat Joep steeds goed contact hield met de kandidaten en met ons, en daar de brug en verbindende schakel in was, tijdens alle gespreksronden. Je hoort daarmee ook als werkgever wat kandidaten terugkoppelen na een gesprek, en ze zijn daar veel meer open in naar Joep en het bureau, dan dat ze naar ons zelf zouden zijn. Waardevolle informatie! Als laatste punt: ook in de huidige krappe arbeidsmarkt heeft Joep het doorzettingsvermogen om tot resultaat te komen. Hij denkt goed met ons mee in oplossingen om ook nu de juiste kandidaten te kunnen aantrekken. 

Andrieke Ollefers, Manager Bedrijfsvoering bij Gelders Archief