Wie zijn wij?

Bureau Luider wordt gevormd door Roy, Hanneke, Joep en Alwin. Alle vier zijn we zéér ervaren in recruitment en vastbesloten om (jouw) partner van betekenis te zijn.

We zetten ons bewust in voor organisaties in de publieke sector. Organisaties met een maatschappelijke opgave, waar het om méér gaat dan alleen omzet en winst.

In ons team zijn we complementair in achtergrond, kennis, ervaring, persoonlijkheid, aanpak en stijl. Uiteraard werken we allemaal met de vaste ‘Bureau Luider-elementen’: we zijn persoonlijk betrokken, nieuwsgierig onderzoekend, creatief én gericht op duurzaam resultaat.

Partners van betekenis: wat betekent dat in de praktijk?
We kijken eerst goed naar jouw opdracht en organisatie en besluiten dan wie van ons team er voor jou aan de slag gaan. Je hebt altijd één contactpersoon, voor korte communicatielijnen, maar we werken samen in duo’s. Zo zetten we onze kennis en ervaring optimaal voor jou in. Dit zorgt voor de kwaliteit en effectiviteit die nodig is voor een vlotte, succesvolle en duurzame werving in een krappe markt. Belangrijke succesfactor daarbij is dat we zeer actief de arbeidsmarkt in gaan met jouw vacature of interim-opdracht. We benaderen mogelijk geschikte kandidaten actief en gaan niet voor de eerste de beste, maar voor de best passende kandidaat voor een duurzame match, voor organisatie én kandidaat.

Waarom de naam Bureau Luider? 
Onze naam hebben we om twee redenen. De eerste reden is persoonlijk: Roy’s opa heette ‘Luider’ en zij hadden een bijzondere band samen.
De tweede reden: wij laten het geluid van onze opdrachtgevers en kandidaten horen. Dit zien we zó: dagelijks benaderen we actief kandidaten voor uitdagende rollen en interim-opdrachten in de publieke sector. Vaak in grotere aantallen, maar altijd specifiek en passend bij de achtergrond van de kandidaat. We schieten dus niet met hagel. 

We helpen organisaties die zelf onvoldoende recruitment-capaciteit of onvoldoende expertise hebben, dus om een zogenaamde ‘luidspreker’ te zijn.

Hoe?
Wij attenderen interessante kandidaten op jouw organisatie, we laten zien welke mooie uitdaging er ligt en enthousiasmeren mensen om verder te praten over het werken bij jouw organisatie. Andersom brengen we ook kandidaten onder de aandacht bij passende opdrachtgevers.

Wat kunnen we voor jou doen? 
Voor publiek-maatschappelijke organisaties werven en selecteren wij zowel voor vaste rollen als voor interim-opdrachten. Het gaat dan om managers en senior-professionals in de vakgebieden Informatiemanagement, Digitalisering, ICT en Communicatie en leden van Raden van Toezicht met een digitaliserings-profiel.

Wil je eens oriënterend met ons in gesprek? Of kunnen we al direct iets voor je betekenen?
Neem dan contact op!

Wij als werving- en selectiespecialisten zijn altijd benieuwd naar de teams bij onze opdrachtgevers waar we voor werven. Een gesprek met de direct leidinggevende maar ook met collega’s levert ons veel op om ons werk goed te kunnen doen: uitgebreide informatie over de inhoud van de rol of interim-opdracht, en gevoel bij sfeer, teamsamenstelling en organisatiecultuur.Zo weten we naar wie we op zoek gaan: wie kan er het verschil maken?

Als jij benieuwd bent naar ons…. Maak hieronder al wat nader kennis met onze teamleden.

Hanneke Van Stigt Thans

‘De rode draad in mijn ervaring in werving & selectie en loopbaanadvies is het doorgronden van organisaties en mensen. Wat speelt er bij een organisatie, in het team, wat is er nodig, welke persoon met welke ervaring, kennis, persoonlijkheid, drijfveren, wat gaat het verschil maken? 
En aan de mens-kant: hoe zit iemand in elkaar en wat past daarbij qua inhoud en setting voor een volgende stap? Goed onderzoek vind ik belangrijk: de juiste vragen stellen en beeld vormen van de persoon, de functie, opdracht en organisatie. Dat is cruciaal voor een duurzame match. Daarnaast zet ik mijn sensitiviteit in om aan te voelen hoe iets of iemand in elkaar zit. Ik werk resultaat- én mensgericht, en ben zorgvuldig, direct, nuchter en open.'  

Meer informatie over Hanneke vind je via haar LinkedIn-profiel

Roy Zwiep

‘De eerste stappen in het vak van werving en selectie zette ik al in mijn 1e baan. Daar kwam al snel het aspect van ICT bij. De managementervaring die ik daarna opdeed, is een waardevolle aanvulling op mijn huidige werk. Mijn kracht zit in het snel kunnen ‘lezen’ van een organisatie of kandidaat. Ik kan snel analyseren en ontdekken waar de behoefte zit. Ik ben oprecht geïnteresseerd in mensen en wil graag weten wat iemand beweegt. Op het juiste moment de juiste match realiseren, geeft mij energie. Het maatschappelijke doel van onze opdrachtgevers zorgt ervoor dat we betekenis kunnen geven. Het oog voor de menselijke maat en écht iets kunnen betekenen, zowel voor iemand's carrière als ook in waarde toevoegen voor de organisatie waar de kandidaat gaat werken. Dat geeft mij veel voldoening.’

Meer informatie over Roy vind je via zijn LinkedIn-profiel.

Joep Teunissen

‘Ik heb uitgebreide ervaring in de zakelijke dienstverlening en ICT. Hierdoor kan ik vanuit de inhoud onze opdrachtgevers en kandidaten goed adviseren en met hen meedenken. Een persoonlijke aanpak typeert mijn stijl: ik zoek verbinding, wil weten wie ik tegenover me heb, wat hem/haar of de organisatie beweegt. Het opdrachtgeversbelang staat voorop, naast het resultaat en denken in mogelijkheden. Het geeft me een goed gevoel als ik een goede match heb gerealiseerd. Dat we voor opdrachtgevers met een maatschappelijke opgave werken, is een bewuste keuze. Mijn hart ligt vooral bij de zorg, omdat ik daar door mijn persoonlijke situatie veel ervaring mee heb en me ook helemaal in verdiept heb. Dat is ook een van de reden waarom ik ook lid van de Raad van Toezicht bij Epilepsie Nederland ben.’

Meer informatie over Joep vind je via zijn LinkedIn-profiel.

Alwin van der Heide

‘Vóór en met mensen werken vind ik het mooiste wat er is. Het verveelt nooit en mensen maken het verschil. Sociaal en zakelijk gaan bij mij hand in hand. Ik ben gezond nieuwsgierig, creatief en houd ervan om buiten kaders te denken als dat nodig is en kan. In rollen als ondernemer, manager en soms als medewerker werk ik al vele jaren in de turbulente wereld van arbeidsbemiddeling. Ik heb ervaring opgedaan in heel verschillende branches (profit en non-profit). Beetje arrogant misschien maar als de input compleet is denk ik iedere rol te kunnen bemiddelen. Boeiend om mee te mogen denken en te helpen bij bezettingsvraagstukken. Werken aan de beste oplossing voor organisaties, teams en mensen, het vinden en binden van de juiste nieuwe kracht. Hoe mooi is dat.’

Meer informatie over Alwin vind je via zijn LinkedIn-profiel.